- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

iQuest vrea 10 clienti si 0,5 mil. euro in 2010 pentru o noua aplicatie CRM

25 May, 11:30 • Redactia DailyBusiness
Furnizorul german de solutii si servicii IT iQuest a lansat aplicatia GeoSales, de tip Customer Relation Management (CRM), pentru care tinteste vanzari de 0,5 mil. euro si un numar de 10 clienti, pana la finalul anului, pe piata locala.
iQuest vrea 10 clienti si 0,5 mil. euro in 2010 pentru o noua aplicatie CRM

iQuest are peste 280 de angajati in centrele de dezvoltare software de la Cluj Napoca si Brasov.

GeoSales se adreseaza tuturor tipurilor de companii care doresc sa gestioneze relatii cu clientii si istoricul acestora, precum si sa analizeze vanzarile pe zone geografice. Produsul este dezvoltat pe platforma Microsoft Dynamics CRM 4.0.

iQuest mizeaza pe un numar de 10 clienti din Romania pana la finele anului in curs pentru noul produs si pe vanzari totale de 500.000 de euro. GeoSales a fost creata cu precadere pentru companiile cu o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro si cu mai mult de 70 de angajati, din orice sector de activitate.

„Aplicatia GeoSales este customizabila pe orice vericala de industrie, deci nu ne vom axa doar pe anumite sectoare”, au declarat reprezentantii companiei iQuest.

Furnizorul de solutii IT a semnat de la inceputul anului doua contracte cu companiile Ax Perpetuum si EVW Holding.

In functie de necesitati, pretul de pornire al produsului este de 4.000 euro pentru implementarea standard plus o chirie lunara de 200 euro pentru 5 utilizatori, sau varianta online, pentru un buget minim de 9.500 euro.

In ceea ce priveste piata locala de solutii de tip CRM, reprezentantii iQuest au declarat ca aceasta a fost profund afectata de criza economica, anul 2009 marcand un regres pana la nivelul lui 2007, cand aceasta a avut o valoare de circa 6,6 milioane euro.

„Chiar daca numeroase companii au simtit nevoia implementarii unui CRM si au intrat in discutii serioase cu furnizori, majoritatea acestora nu s-au finalizat datorita reducerii drastice a bugetelor alocate si a problemelor foarte grave cu care s-au confruntat companiile”, au declarat reprezentantii companiei iQuest

Cu toate acestea, oficialii iQuest privesc cu optimism anul in curs si mizeaza pe o crestere cu 50% a pietei de CRM din Romania, apreciind ca aceasta tendinta se va mentine si in 2011.

Pentru 2010, iQuest estimeaza ca solutiile de tip CRM vor aduce peste 50% din business-ul companiei pe piata locala.

Printre concurentii iQuest din Romania se numara Epicor, Novensys sau Advantage Software Company.