Millet va reveni in Franta, unde va
coordona activitatile de plati prin telefonul mobil si de dezvoltare a
serviciilor de plati contactless in toate tarile in care este prezent grupul.
Potrivit unui comunicat al Orange Romania,
Jean-François
Fallacher are o bogata experienta atat pe piata business, cat si pe cea mass
market.
Si-a inceput cariera in Franta, pe segmentul de vanzari
business. Pe parcursul anilor, si-a dezvoltat experienta in piete extrem de
competitive, precum Olanda, unde a lansat o companie de servicii de internet,
iar mai apoi un operator alternativ care a devenit un important competitor al
KPN – principalul jucator de pe aceasta piata. Inainte
de a veni in Romania, timp de sase ani, Jean-François Fallacher a ocupat pozitia
de CEO al Sofrecom, companie de consultanta internationala a Grupului France
Telecom – Orange. Pe durata mandatului sau la Sofrecom, Jean-François a
dezvoltat operatiuni si servicii mobile in diferite piete in care este prezent
grupul.
„Este o onoare pentru mine sa devin
noul CEO al Orange Romania si sa construiesc mai departe, pornind de la
succesul anilor precendenti. Ca lider pe piata de telecomunicatii, Orange Romania
se va concentra sa asigure clientilor cea mai buna experienta si calitate a
serviciilor. Totodata, ne vom dedica eforturile sa descoperim noi modalitati de
crestere si sa aducem un plus de valoare pietei.” a spus Jean-François
Fallacher.
Numirea noului CEO
Orange Romania vine in contextul in care veniturile companiei de telefonie
mobila si date au scazut, in primul trimestru cu 6,3%, la 222 milioane de euro.
Mai mult, presa a
speculat faptul ca grupul mama France Telecom ar fi dispus sa vanda afacerea
din Romania, informatie respinsa insa de oficialii companiei.
Orange a anuntat ca va investi peste 100 milioane
euro in acest an pentru modernizarea retelei si cresterea acoperirei din mediul
rural.
Pana in 2015,
compania are un buget de investitii de 500-600 mil. euro.