Divizia de retail, prin lantul de magazine Ultra Pro Computers, a contribuit cu 49% la cifra de afaceri, iar divizia de distributie cu restul de 51%.
„Separarea celor doua divizii de vanzari in centre de profitabilitate, precum si relocarea unor spatii stradale in centrele comerciale au condus la obtinerea acestor rezultate intr-o piata consolidata si foarte concurentiala. Astfel, prin intermediul celor doua divizii am reusit sa atingem in trimestrul trei o cifra de afaceri de 23,6 milioane de dolari in crestere cu aproximativ 15% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007”, a declarat Catalin Butolo, director de marketing al K Tech Electronics.
Brandul Ultra detine, in primele noua luni ale anului, o cota de piata de 10,5% pe piata locala de retail, potrivit ultimului studiu destinat exclusiv pietei de retail citat de companie. Reprezentantii K Tech Electronics isi pastreaza, totodata, obiectivele stabilite la inceputul anului vanzari in crestere cu 15-20% fata de anul precedent, precum si un echilibru financiar solid.
K Tech Electronics a realizat in anul 2007 o cifra de afaceri de 105 milioane de dolari si un profit operational de aproximativ 2,1 milioane de dolari, in crestere cu 25% comparativ cu anul 2006.
Din punct de vedere al structurii cifrei de afaceri, in anul 2007, divizia retail a contribuit cu 47%, divizia distributie a detinut o pondere de 45%, in timp ce diviziile online si corporate au realizat 8% din cifra de afaceri.