„Estimez pentru 2008 ca firma Kepler BPO va realiza la nivel mondial afaceri de 1,8 milioane euro, in crestere cu 60% fata de anul precedent. In Romania vom realiza venituri de circa 600.000 euro, urmarind sa ne dublam numarul de clienti la 10″, a declarat pentru DailyBusiness Cyril Crichton, business development manager al Kepler BPO.
Crichton a spus ca se afla in dialog cu McDonald`s inca din februarie 2008, si spera ca lantul de fast-food-uri sa devina client al companiei pana la finele anului.
Kepler BPO, filiala de Business Process Outsourcing a firmei-mama Kepler, a fost fondata in 1999 si proceseaza date la nivel mondial, din Romania. Compania a inceput sa activeze in Romania toamna trecuta, cand a prelucrat peste o jumatate de milion de acte de aderare pentru lideri ai pietei de asigurari, cu ocazia programului aderarii la fondurile de pensii.
„Primirea facturilor in format electronic de la furnizori aduce beneficii semnificative in cazul unor volume mari. Acest lucru duce la economii intre 8% si 52% pentru clientii nostri„, a spus Crichton, precizand ca pentru procesarea unei facturi, Kepler BPO percepe tarife intre 70 eurocenti si 1 euro.
Conform unui studiu efectuat de International Accounts Payable Professionals, costul mediu pentru a procesa manual o factura este de 8 euro. 70% din toate costurile de procesare ale facturilor reprezinta manipularea documentelor si procesele de introducere a datelor.
„Pe langa reducerea costurilor, virtualizarea facturilor elimina sarcini administrative la nivelul departamentelor de contabilitate ale companiilor clienti, creste viteza procesarii facturilor sau reflecta realitatea din afaceri cu inregistrarea din timp a datoriilor catre furnizori”, au spus oficialii Kepler BPO.
Kepler BPO are in prezent 120 de angajati in Romania. Reprezentantii companiei au estimat pentru DailyBusiness ca pana la finele anului, compania va cuprinde circa 180 de angajati.