Kodak a inregistrat profit in ciuda faptului ca vanzarile au scazut cu 6,6%, la 2,51 miliarde $, fata de 2,69 miliarde $ in aceeasi perioada a anului 2006. Profitul a crescut in urma trecerii tot mai accentuate catre fabricarea de produse digitale, in defavoarea celor traditionale.
In aceeasi perioada a anului anterior, compania a inregistrat pierderi de 282 milioane dolari, sau 98 centi pe actiune.
Pentru al doilea trimestru al 2007, Kodak a precizat ca veniturile obtinute din vanzarea de aparate foto digitale au crescut cu 3% pana la 1,460 miliarde dolari, in timp ce veniturile obtinute din vanzarile de produsele traditionale au scazut cu 17%, pana la 1,044 miliarde dolari.
Antonio Perez, directorul executiv Kodak, se asteapta la o crestere procentuala de doua cifre a vanzarilor de produse digitale in a doua jumatate a anului, „datorita unui portofoliu al produselor digitale mai solid ca niciodata”.
Migrarea din zona tot mai restransa a productiei de filme foto catre piata produselor digitale de top a costat scump compania, care a investit 3,2 miliarde de $ in restructurari si a acumulat pierderi nete de 2,1 miliarde de dolari in ultimele 11 trimestre.
In trimestrul doi al acestui an, costurile de restructurare s-au ridicat la 248 milioane $, sau 86 centi pe actiune, fata de 206 milioane $, sau 72 centi pe actiune, in al doilea trimestru al anului anterior.