Pentru sfarsitul acestui an, Euroweb Romania estimeaza o cifra de afaceri de 12 milioane de euro si o valoare a profitului operational EBITDA de 2,1 milioane de euro. Pentru anul viitor, compania estimeaza o cifra de afaceri in crestere cu 10%.
„Cresterea de 20% s-a datorat in primul rand investitiilor pe care le-am facut anul acesta, faptului ca ne-am extins reteaua locala si faptului ca noi suntem stabili din punct de vedere financiar, avem depozite, nu credite, iar criza economica nu ne-a afectat atat de mult”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Catalin Scarlat, directorul de marketing si dezvoltare al Euroweb Romania.
Marja bruta din vanzari inregistrata de furnizorul de servicii de telecomunicatii in perioada mai sus mentionata este de 61% (5,45 milioane de euro), in crestere cu 20% fata de perioada similara a anului precedent.
„Nu putem decat sa ne bucuram ca in conditiile economice actuale, cand ne confruntam cu o criza de mai mica sau mai mare amploare, in functie de industrie si de regiunea geografica, am reusit nu numai sa ne mentinem indicatorii financiari in limitele pe care ni le-am planificat, ci sa inregistram chiar o crestere a acestora”, a spus Denisa Popescu, directorul financiar al Euroweb Romania.