In acelasi timp, veniturile companiei au sporit cu 33%, pana la 4,78 miliarde de dolari.
Astfel, rezultatul Lenovo este peste asteptarile analistilor invervievati de Bloomberg, care estimasera un castig de 46 milioane de dolari.
Lenovo a livrat 7,87 milioane de PC-uri in perioada octombrie – decembrie, in crestere fata de aceeasi perioada a anului precedent, cand a livrat 5,55 milioane de unitati, potrivit firmei de cercetare IDC.
Marja de profit a societatii a crescut la 11,1%, de la 10,2%.
In aceasta perioada, compania s-a concentrat mai mult pe vanzarile din China si din tarile emergente si a tinut costurile sub control, factori ce au condus la rezultate financiare bune. Lenovo se asteapta sa inregistreze o crestere in urmatorii doi ani.
Compania a reusit sa-si creasca cota de piata in China cu 2,8 puncte procentuale, pana la 33,5%. Totodata, venituri din China au sporit cu 45%, pana la 2,3 miliarde de dolari, reprezentand 47% din afacerile Lenovo.
In tarile emergente, precum India, Brazilia si Rusia, vanzarile au avansat cu 53% in al treilea trimestru fiscal, la 857 milioane de dolari.