Compania sud-coreeana a raportat, in cel de-al doilea trimestru al anului, un profit net de 384,6 mld. won (305 mil. euro), mult peste cei 215 mld. won (170 milioane de euro) estimati initial de analisti.
„In ceea ce priveste segmentul de telefoane mobile, cifrele ar putea sa fie ceva mai mici in trimestrul trei si patru, dar afacerea are inca perspective, atata timp cat compania pastreaza o marja de profit de peste 7%”, a declarat John Park, analist la Daishin Securities.
Actiunile LG au crescut in al doilea trimestru cu 1,65%, la 73.800 de won (58,38 de euro). Compania are o valoare de piata de aproape 12 mld. $ (8,8 mld. euro),
LG nu are insa cele mai bune rezultate in ceea ce priveste vanzarile de plasme, care au fost cu 16% mai mici fata de primul trimestru. „Nu exista sanse ca vanzarile de plasme sa-si revina in a doua jumatate a anului”, a spus Lim Chang-gue, manager al Samsung Investment Trust Management.
LG a vandut 19,1 milioane de telefoane mobile in cel de-al doilea trimestru, in crestere de la cele 15,8 milioane de telefoane vandute in perioada similara a lui 2006. Marja de profit a crescut si ea de la 6,6% la 11,3%.
Compania, aflata in urma concurentelor Nokia, Motorola, Samsung si Sony Ericsson pe piata de telefonie mobila, a fost ajutata de catre telefoanele sale de inalta clasa, inclusiv de modelele sale cele mai populare „Chocolate” si „Shine”. LG va incheia anul cu un profit de 640 mld. won (506 mil. euro), conform estimarilor analistilor.