Profitul net a depasit cu mult estimarile analistilor care considerau ca LG Display va genera castiguri de 161 mld. woni (circa 88 mil. euro).
In trimestrul anterior incheiat pe 31 martie, compania a pierdut 255 mld. woni (140 mil. euro). In trimestrul doi al lui 2008, compania inregistra un profit net de 759 mld. woni (circa 417 mil. euro).
Vanzarile diviziei au crescut cu 16% fata de anul anterior, pana la 4,89 mii de miliarde woni (2,68 mld. euro).
Cresterile s-au datorat cererii mai mari pentru ecrane TV plate, in special in SUA si in China. Oficialii LG Display au subliniat ca asteapta ca evolutia pozitiva sa continue pe tot restul anului.
„Consider ca performantele pe al treilea trimestru vor fi chiar mai bune decat pe trimestrul doi, inaintea sezonului de varf”, este de parere Jason Kang, analist al NH Investment & Securities.
LG a anuntat de asemenea un plan de a investi 1,81 mld. euro in construirea unei noi linii de productie avansate, semnaland astfel reinceperea expansiunii pe acest segment din piata electronicelor.
Principalul concurent al LG pe acest segment, si liderul pietei globale, este Samsung.