LG ocupa a doua pozitie pe segmentul de televizoare LCD, cu o cota de 24%, si prima pozitie pe segmentul de televizoare cu plasma, cu o cota de 40%.
Reprezentantii companiei au declarat la inceputul acestui an ca urmaresc o cota de 15% anul acesta, in crestere de la 10,5% raportati in 2008. Principalii competitori ai LG pe piata de LCD-uri sunt Samsung Electronics, cu o cota de 20,2%, si Sony, cu 13,8% in 2008.
„Performanta inregistrata de LG are loc dupa un interval de 2 ani de zile, compania reusind sa atinga in primul trimestru din 2009 o cota de piata de 13.3% la nivel global”, se precizeaza in anuntul companiei.
In primul trimestru al anului, compania si-a mentinut valorile cotelor de piata detinute la nivel local pe segmentul de televizoare LCD si cu plasma. „Noua pozitie obtinuta la nivel global ne bucura si confirma totodata strategia companiei de consolidare pe piata a brandului, pe un segment foarte important, acela al televizoarelor LCD si cu plasma”, a declarat Roh Pan Ock, presedinte al LG Electronics Romania.
„Rezultatele obtinute la nivel global sunt sustinute la nivel local prin mentinerea si imbunatatirea cotelor de piata pe categoriile de televizoare LCD si cu plasma. Astfel, pe segmentul de televizoare LCD, LG si-a mentinut a doua cota de piata, cu o valoare de 24% in primul trimestru din 2009, fata de 19% in acelasi trimestru din 2008”, se precizeaza in comunicat.
Compania sud coreeana LG Electronics a raportat pierderi nete de 113 milioane de euro, in primul trimestru al acestui an, sub asteptarile analistilor, scrie Reuters.
Desi pierderile nete au ajuns in T1 la 197,6 miliarde de woni (113 milioane de euro), ele au fost mai mici decat cele raportate in trimestrul precedent, cand au atins 671,3 miliarde de woni (385 milioane de euro).
Profitul operational al LG a ajuns la 455,6 miliarde de woni (261 milioane de euro), depasind estimarile analistilor chestionati de Reuters, dar in scadere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut.
LG ocupa pozitia a treia in topul celor mai mari producatori de telefoane mobile din lume, dupa Nokia si Samsung Electronics, cu 22,6 milioane de terminale vandute in primul trimestru, in scadere de la 25,7 milioane de terminale vandute in trimestrul anterior incheiat la sfarsitul lunii decembrie.