Analistii se asteapta ca noile modele de telefoane si o baza de clienti mai larga sa alimenteze castigurile LG Electronics.
LG Electronics, cel de-al cincilea producator mondial de telefoane mobile, a suferit o cadere pe piata de capital in cel de-al treilea trimestru al lui 2006 ca urmare a popularitatii modelului RAZR al Motorola si al telefoanelor cu walkman produse de Sony.
„LG face acum telefoane mai bune si ne putem astepta sa-si mareasca cota de piata”, a declarat S.R. Kwon, analist la Hyundai Securities, subliniind ca LG si-a largit baza de clienti pentru telefoane 3G in retelele Vodafone si Cingular Wireless.
Hutchison Whampoa Ltd. a fost singurul client LG pentru telefoane 3G in 2006.
Actiunile LG au scazut in 2006 cu 38,4 procente avant o valoare de 9 miliarde de dolari (6,8 miliarde de euro). Actiunile au urcat cu 4,7 procente in primele zile ale lui 2007, pe masura ce investitorii au mizat pe o redresare a vanzarilor LG.