Compania a inregistrat o crestere a profitului net ajungand la 590 milioane $ comparativ cu scaderea de 142 milioane $ inregistrata anul anterior pe primul trimestru.
Profitul net inregistrat de LG s-a datorat si celor 191 milioane $ provenite din actiunile companiilor afiliate la nivel global. LG Display, in care LG Electronics detine actiuni, a inregistrat o crestere de 201 milioane $.
Venitul filialei Home Entertainment a crescut cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, datorita cererii in continua crestere pentru televizoarele cu ecran plat, ceea ce a dus la vanzari de 4.5 miliarde $ si la un profit operational de 159 milioane $.
Livrarile au crescut cu 62% fata de anul trecut, la 5,2 milioane de unitati. Compania LG Home Entertainment va continua sa inregistreze profit datorita seriei de televizoare LCD Full LED si a numarului mare de produse premium disponibile pe piata, conform oficialilor companiei.
Filiala Mobile Communications, a raportat un venit din vanzari in scadere cu 19,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut ca rezultat al sezonului nefavorabil si a scaderii preturilor terminalelor mobile.
Livrarile au atins 27,1 milioane de unitati in timp ce vanzarile de unitati au scazut cu 19,7% fata de anul trecut. Profitul operational a scazut cu 0,9% comparativ cu anul trecut datorita investitiilor realizate si cheltuielilor de marketing. Compania vizeaza cresterea vanzarilor si a profitabilitatii prin lansari de noi telefoane inteligente si extinderea portofoliului de modele noi.
Filiala Home Appliance continua sa obtina rezultate pozitive, inregistrand vanzari in crestere cu 33%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 2.1 miliarde USD si un profit operational de 181 milioane $. Vanzarile inregistrate de subsidiarele companiei au crescut cu 34% fata de primul trimestru din 2009 datorita vanzarilor semnificative inregistrate pe pietele din China, India si America de Nord. Pentru al doilea trimestru din 2010 se preconizeaza o diminuare a cererii, insa compania isi va asigura profitabilitatea si pozitia de lider de piata prin reducerea costurilor si printr-o crestere sustenabila a vanzarilor.
In ceea ce priveste filiala Air Conditioning, vanzarile au ajuns la 1 miliard $, ceea ce reprezinta crestere de 15% a vanzarilor raportate in $ si o scadere de 6% a vanzarilor raportate in woni coreeni. Totodata, profitul operational a atins cifra de 38 milioane $. Compania previzioneaza ca vanzarile vor incepe sa creasca, in principal pe pietele emergente, ca rezultat al refacerii economiei si inceperii sezonului cald.
Filiala Business Solutions a inregistrat vanzari peste asteptari cu 15,4% comparativ cu anul anterior, atingand 1,1 miliarde $, datorita cererii mari de produse IT si a cererii in continua crestere pe piatele emergente. Vanzarile de produse infotainment pentru masini au crescut ca rezultat al revigorarii pietei automobilelor. In acelasi timp, vanzarile de monitoare au inregistrat rezultate in crestere in special pe pietele din Europa si din America Centrala si de Sud.