LG a obtinut a doua pozitie in 2008 pe segmentul de televizoare LCD in Romania, cu o cota de piata de 18,5%, mentinandu-si aceasta pozitie din 2007. Pe segmentul de televizoare cu plasma, LG si-a mentinut de asemenea locul al doilea pe piata locala cu o cota de piata de 33,6% inregistrata la nivelul anului 2008, ceea ce reprezinta o crestere cu 6% fata 2007.
Pe segmentul de home theater, compania a inregistrat in 2008 o cota de 17%.
Pe segmentul monitoarelor LCD compania si-a mentinut prima pozitie cu o cota de 23,7%. Segmentul de dispozitive de stocare optica a asigurat brandului LG prima pozitie pe piata, cu o cota de 22%.
Pe segmentul de telefoane mobile, compania a inregistrat o cota de 7,4%, locul patru in piata autohtona. Cele mai bine vandute telefoane au fost LG Secret si LG Shine.
LG si-a mentinut a doua cota de piata pe segmentul echipamentelor de climatizare, cu 12%. De asemenea, pe segmentul frigiderelor SidebySide, LG a obtinut pozitia a doua, cu o cota de piata de 28%.
In contextul economic actual, compania nu estimeaza pentru anul 2009 o rata de crestere similara cu cea din anii anteriori, dar planifica o crestere bazata pe optimizarea potofoliului de produse si pe cresterea cotei de piata.
Principalii concurenti ai companiei pe piata autohtona sunt Panasonic, Samsung sau Nokia.