Valoarea tranzactiei
nu a fost dezvaluita, insa este estimata la aproximativ 90 de
milioane de dolari, potrivit Bloomberg.
Creata in 2010, in California, de
Akshay Kothari si Ankit Gupta, pe vremea cand acestia erau studenti
ai Universitatii Stanford, aplicatia Pulse faciliteaza accesul
detinatorilor de telefoane mobile la stiri si informatii online.
Aplicatia Pulse va fi folosita pentru a
face reteaua LinkedIn mai relevanta pentru persoanele care deja
folosesc acest site pentru a cauta locuri de munca, pentru a-si
prezenta abilitatile si experienta profesionala si pentru a intra in
anumite retele de profesionisti.
Conform bloomberg.com, Pulse are peste
30 de milioane de utilizatori (prin intermediul telefoanelor
inteligente si tabletelor) din peste 190 de tari, in timp ce peste
750 de publisheri isi distribuie continutul prin intermediul acestei
aplicatii.
Reteaua LinkedIn, detinuta de LinkedIn
Corp., are peste 200 de milioane de utilizatori, in peste 200 de tari
si teritorii. Bazele companiei LinkedIn au fost puse in anul 2002, in
apartamentul cofondatorului Reid Hoffman, iar reteaua a fost lansata
oficial pe data de 5 mai 2003. CEO al companiei este Jeff Weiner,
conform Mediafax.
Din totalul
de 200 milioane de utilizatori, reteaua sociala sustine ca are
74 milioane de membri in SUA, 18 milioane in India si cate 11
milioane in Brazilia, respectiv Marea Britanie. Cele mai dinamice
tari in care activeaza LinkedIn sunt Turcia, Columbia si Indonezia.
Cea mai mare comunitate de membri – 4
milioane – provin din industria serviciilor IT&C. Industria
serviciilor financiare adauga peste 2 milioane membri la portofoliul
LinkedIn, in timp ce educatia contribuie cu 2 milioane, iar industria
producatoare de programe pentru calculator cu 1,65 milioane. Din
industria telecomunicatiilor provin 1,59 milioane membri.