„Valoarea companiei este acum mai mica de 50 milioane de euro, insa cand vom face exit-ul cu siguranta va fi mai mare decat aceasta valoare”, a spus Luke, miercuri, in cadrul unei conferinte organizate de compania de consultanta Horvath&Partners.
Fondul a investit peste 500.000 euro in rebranding-ul retailer-ului GSM Dasimpex, pe care l-a redenumit in Fonomat, si in comunicarea noii strategii catre angajatii din toata tara, dupa preluarea companiei de la omul de afaceri Sorin Stoica, in urma cu un an si jumatate, a spus Luke.
GED a preluat cele patru companii ale grupului Dasimpex, le-a reunit sub acelasi brand, a mutat operatiunile centrale la Bucuresti (anterior ele fiind raspandite in tara, in orase precum Piatra Neamt si Brasov) si a stabilit o strategie unica.
[quote=Robert Luke, director GED]Fondurilor le place sa discute, la masa, fata in fata, vanzarea afacerilor pe care le detin[/quote]
Recent, fondul a cumparat o a cincea companie, Plus GSM, si a alipit-o Fonomat, obtinand o retea de peste 150 de unitati, a doua ca marime la nivel national dupa Germanos.
Fonomat este cel mai important distribuitor Orange la nivel national, urmat de Euro-GSM. Pe intreaga piata, lider este Germanos, cu 200 de magazine.
Peste circa 12-18 luni, brandul Fonomat va deveni suficient de cunoscut pentru a justifica o listare la bursa, insa ramane de vazut daca acest obiectiv va fi efectiv pus in practica, a mai spus directorul GED.
El a admis ca listarea la bursa este o varianta mai putin probabila de a lichida investitia in Fonomat. „Fondurilor le place sa discute, la masa, fata in fata, vanzarea afacerilor pe care le detin”.