Operatiunea nu va implica sume de bani, ci doar transfer de actiuni, a spus pentru DailyBusiness Marius Ghenea, presedintele FitDistribution, firma care opereaza PCFun.ro.
„Imi voi dilua participatia in companie in urma fuziunii”, a spus Ghenea, care controleaza 100% din FitDistribution. „Scopul actiunii este extinderea pe alte segmente, precum si acumularea rapida de expertiza pe aceste noi domenii”. Noua companie urmeaza sa vanda si echipamente din gama audio-video sau home-cinema, in plus fata de gama de produse IT&C si electronice distribuite in prezent. De asemenea, Ghenea are in vedere extinderea spre segmente noi.
„Depinde de oportunitatile din piata, dar sunt interesat in principal de vanzarea online de electrocasnice si de produse digitale pentru download destinate utilizatorilor de PC-uri”, a spus Ghenea.
Printre cele mai vandute produse in primul trimestru pe magazinul PCFun se numara monitoarele LCD si laptop-urile.
Ghenea nu a oferit alte detalii despre identitatea companiei cu care se afla in discutii, spunand doar ca are activitati atat pe online, cat si offline, si ca segmentul offline este preponderent.
PCFun va incheia anul curent cu o cota de circa 7,5%, pe o piata controlata autoritar de magazinul online eMag. Acesta a anuntat venituri de 35 mil. euro pe anul trecut, oficialii companiei asteptandu-se la dublarea afacerilor in cursul acestui an. La randul sau, PCFun estimeaza venituri de 7,5 mil. dolari (5,6 mil. euro) anul acesta si tinteste o crestere pana la 20 milioane de dolari (15 mil. euro) pentru 2008, cand si cota de piata ar trebui sa treaca de 10%, a mai spus Ghenea.
PCFun isi lanseaza miercuri o versiune noua a site-ului, in urma unei operatiuni de rebranding care a necesitat o investitie de 100.000 de dolari (75.000 euro), in software, marketing si promovare. Efectele implementarii noului site se vor simti in bilantul contabil, tinta companiei fiind dublarea cifrei de afaceri in trimestrul doi fata de primul trimestru al acestui an, a spus Ghenea.