Produsele Myria reprezinta in prezent 15% din oferta Altex, dar acest procent poate creste pana la sfarsitul anului, potrivit oficialilor companiei, relateaza NewsIn.
„Pentru marca Myria tinta de vanzare este de 5.000 de calculatoare pe luna pana la sfarsitul anului”, a declarat Mihai Traistaru, directorul diviziei de productie al companiei. De asemenea, Altex intentioneaza sa obtina anul acesta 10% din piata de televizoare cu plasma si LCD, prin vanzarea a cel mult 18.000 de unitati marca Myria, au spus oficialii retailerului Media Galaxy.
Altex a lansat marti in cadrul magazinelor Media Galaxy o serie de laptop-uri, PC-uri, LCD-uri si televizoare cu plasma din gama Myria.
Retailerul de electronice si electrocasnice Altex a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de peste 50 mil. euro, in crestere cu 13% fata de aceasi perioada din 2006. Grupul Altex a inregistrat anul trecut diminuari atat pentru cifra de afaceri, cat si pentru profit. Cifra de afaceri s-a diminuat fata de 2005, cu 20%, pana la 220 milioane euro. Pentru 2007, Altex si-a propus consolidarea cotei de piata si atingerea unei cifre de afaceri cel putin egala cu cea din 2005.
Grupul Altex este operator al retelelor Altex si Media Galaxy. Reteaua Media Galaxy cuprinde 14 centre comerciale a caror suprafata totala depaseste 35.000 de metri patrati. Societatea a fost infiintata in 1992 cu capital integral privat romanesc.
Din decembrie 2006, actiunile Altex au fost preluate de compania olandeza Bomenveld BV, care a devenit asociatul principal, cu 99%, restul apartinand omului de afaceri Dan Ostahie. Holdingul Bomenveld BV face parte, impreuna cu firma de credite Credex si societatea Altex Impex, din grupul DO, controlat de Dan Ostahie impreuna cu sotia sa, Marilena Ostahie.