Compania isi propune ca la sfarsitul anului curent numarul total de abonati sa ajunga la 350.000, cu 200.000 de abonati la serviciile prin cablu si 150.000 de utilizatori la serviciile digitale sustin oficialii Max TV.
„Piata romaneasca a televiziunii prin satelit a inregistrat o dinamica fara precedent in 2006 si promite sa mentina aceeasi tendinta si in 2007”, a declarat Gheorghe Minea, presedintele DCS.
Digital Cable Systems a lansat serviciul Max TV în iunie 2005, ca o alternativa la televiziunea prin cablu, concentrandu-se in special asupra furnizorilor mici si mijlocii din zona rurala, oferind clientilor sai peste 500 de canale de televiziune.
Piata romaneasca de televiziune digitala de tip Direct to Home (D.T.H.), a aparut in 2005 si este impartita de cinci platforme care insumeaza peste 700.000 de abonati, dintre care circa 500.000 doar la Digi TV, potrivit Mediafax.
Concurentii MaxTV sunt DigiTV (grupul RCS&RDS), Focus Sat (UPC) si Boom TV, cel mai nou intrat pe piata fiind serviciul Dolce al Romtelecom.
In ce priveste numarul de abonati la serviciile de televiziune prin cablu, analistii estimeaza ca in Romania exista mai mult de 4 milioane de abonati.