- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Media Galaxy vrea consolidarea marcilor Davio si Myria prin Euro 200

05 Jul, 13:35 • Redactia DailyBusiness
Media Galaxy estimeaza cresterea vanzarilor de produse proprii marca Davio si Myria, precum si largirea targetului de clienti, mai puternic centrat catre utilizatorii business, ca urmare a participarii la programul subventionat guvernamental Euro 200 si a investitiilor in publicitate, a spus Adrian Urda, director operational Altex.
Media Galaxy vrea consolidarea marcilor Davio si Myria prin Euro 200

„In cadrul magazinelor Media Galaxy, posesorii cuponului de 200 de euro vor putea achizitiona un computer start-up Davio 200. Prin asocierea brandului Media Galaxy cu acest program, precum si prin investitii de zeci de mii de euro in publicitate, incercam sa atragem clienti mai multi din majoritatea categoriilor sociale si totodata sa ne imbunatatim imaginea”, a spus Urda.

In prezent, 80% din vanzarile de PC-uri ale Media Galaxy provin din comercializari ale marcilor proprii Davio si Myria. Urda a specificat ca promovarea brandurilor proprii in cadrul Euro 200 se va realiza prin toate mijloacele mass-media.

La inceputul lunii iunie, oficialii Media Galaxy estimau ca vor vinde lunar 5.000 de computere marca Myria si aproximativ 7.500 de computere marca Davio.

Sumele si numarul de cupoane alocate anul acesta programului Euro 200 sunt cu 20% mai mari decat in 2006. Astfel, Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului a alocat un buget de 7,7 mil. euro si va imparti 39.000 de cupoane elevilor si studentilor ai caror membri de familie au venituri lunare mai mici sau egale cu 150 lei.

Conform oficialilor Altex-Media Galaxy, programul se va intinde pe cel putin 2 luni. In cadrul acestuia mai participa companii precum Curiero, K-Tech Ultra Pro si Tornado Systems.

Grupul Altex este operator al retelelor Altex si Media Galaxy. Reteaua Media Galaxy cuprinde 14 centre comerciale a caror suprafata totala depaseste 35.000 de metri patrati. Pentru anul 2007, Altex isi propune consolidarea cotei de piata, in prezent la 26%, estimand o cifra de afaceri de 275 mil. euro.