Site-ul Microsoft are o noua sectiune intitulata „PC vs. Mac”, care „loveste” in computerele produse de Apple, scotand in evidenta toate plusurile Microsoft in fata rivalului traditional.
„Iti este greu sa te decizi ce vrei sa achizitionezi, intre PC si Mac? Uite aici tot ceea ce trebuie sa stii”, indeamna noua sectiune.
Vizitatorii pot sa vizualizeze sase sectiuni diferite, toate subliniind virtutiile PC-urilor. Pe un tab intitulat „Having Fun” (entertainment) vizitatorilor li se spune ca Mac-urile poate sa „va strice distractia”.
„Nu iti poti cumpara un Mac care sa vina cu Blu-ray player, TV tuner, cititor de stick-uri de memorie sau 3G wireless preinstalat”, spune site-ul. „Acum poti, cu PC-urile ce ruleaza sistemul de operare Windows 7”.
Sectiunea repeta de foarte multe ori numele Mac, in fraze precum „Iti ia timp sa inveti cum sa lucrezi pe Mac-uri” sau „Pe Mac-uri nu poti lucra bine si acasa dar si la scoala” sau „Mac-urile nu te lasa sa alegi”.
Bineinteles, publicitatea negativa „aruncata” de cei doi jucatori unul asupra celuilalt nu este ceva nou. Publicitatea online si TV defaimatoare este „la ordinea zilei”, unele dintre cele mai cunoscute fiind cele create de Apple si numite „Get a Mac” si care incep, invariabil, cu un actor ce spune „Hello, I’m a Mac”.