Pentru acest concert, Microsoft are ca partener principal compania Romtelecom, care urmareste astfel promovarea serviciilor broadband.
Initiativa aducerii formatiei Gorillaz, care va concerta pe 6 noiembrie la Sala Polivalenta, a fost a Microsoft Romania, Romtelecom fiind insa sponsor principal. Care a fost ratiunea de business, pentru cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania? Contactat de catre DailyBusiness.ro, Joerg Zeddies, director executiv comercial al companiei, a explicat faptul ca Romtelecom are tot interesul sa promoveze Windows 7 alaturi de Microsoft, deoarece, „concret, incepand din luna noiembrie, Romtelecom va avea in oferta sa si pachete de Internet cu PC-uri care vor avea preinstalat sistemul de operare al Microsoft”.
Calin Tatomir, seful Microsoft Romania, a subliniat ca lansarea Windows 7 va fi marcata prin evenimente ce vor avea ca ax central, „cifra sapte. Sunt sapte zile in saptamana…sapte minuni…”, a spus acesta, fara a oferi amanunte suplimentare.
„Vi se pare ca am ales bine formatia? Eu zic ca da. Targeteaza un public larg, pasionat de tehnologie – Gorillaz face foarte multe proiectii 3D, un adevarat show”, spune in continuare Calin Tatomir. Acesta continua si precizeaza ca Windows 7 va fi promovat foarte agresiv in lanturile de retail, „lovite poate cel mai puternic de criza economica. Nu isi meritau soarta aceasta si vrem sa ii sustinem. Fiecare dolar care vine catre ei poate insemna o gura de aer proaspat”, continua seful Microsoft Romania.
Pretul biletului este unul redus fata de media obisnuita la concerte ale formatiilor straine de anvergura prezente in Romania – 50 de lei – si 75 de lei in ziua evenimentului. Acesta este subventionat de sponsorii Romtelecom si Microsoft.
Microsoft va lansa Windows 7, atat la nivel international cat si in Romania, pe 22 octombrie, Tatomir afirmand ca are asteptari mari de la acest sistem de operare.