ScreenTonic este una dintre primele companii din Europa ce au creat o platforma pentru a plasa si a administra reclame pe internetul accesat de pe telefoanele mobile. Compania este localizata in Paris.
Oficiali ai Microsoft nu au precizat inca suma cu care se va incheia tranzactia si nici data finalizarii acesteia.
„Achizitia companiei ScreenTonic face parte din strategia nostra pe termen lung de a oferi intr-un mediu cat mai competitiv reclame si pe telefoanele mobile”, a spus Steve Berkowitz, vice presedinte al diviziei online a Microsoft.
Reclamele pe telefoane mobile reprezinta inca o industrie mica, comparat cu industria reclamelor pe web, dar pe aceasta nisa se afla deja doi concurenti puternici, Microsoft si Google. La nivelul web, Microsoft se afla mult in spatele rivalului Google, care si-a intarit pozitia prin cumpararea furnizorului de reclame online DoubleClick luna trecuta, tranzactia avand valoarea de 3,1 mld. $.
Cercetarile realizate de compania de analiza ABI Research au subliniat ca piata aceasta va creste de la 3 mld. euro in 2007, pana la 19 mld. euro in 2011.