- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Mio Technology: In 2010, cumparatorii se vor orienta catre GPS-uri cu functii complexe

25 Mar, 11:39 • Redactia DailyBusiness
Cumparatorii de echipamente de navigare se vor orienta anul acesta catre produse care includ cel putin o functie suplimentara (redare multimedia, Bluetooth, transmitator FM) pe langa cea de navigatie, conform estimarilor companiei Mio Technology.
Mio Technology: In 2010, cumparatorii se vor orienta catre GPS-uri cu functii complexe

Aproximativ 90% din echipamentele GPS vandute anul acesta vor fi echipate cu cel putin o functie suplimentara, au spus oficialii Mio.

Acestia considera ca in urmatorii ani, toate echipamentele GPS se vor indrepta catre zona de entertainment, ingloband din ce in ce mai multe functii aditionale.

„Schimbarea comportamentului de consum se manifesta si in cazul celor care au achizitionat deja echipamente GPS: pentru ei, serviciile aditionale oferite de catre producatori devin din ce in ce mai importante. Unul dintre cel mai des solicitate servicii este actualizarea gratuita al hartilor”, a spus Sergiu Gansca, sales and marketing manager pentru Romania si Ungaria al Mio Technology.

„Echipamentele GPS incep sa devina instrumente complete de navigatie pentru calatorii. In acest moment 40% dintre dispozitivele Mio includ functii de redare a mp3-urilor, 20% TMC (Info Trafic), 40% dintre dispozitive sunt dotate cu Bluetooth, in timp ce toate dispozitivele pe care le avem pe piata permit navigarea prin intermediul fotografiilor (Navpix)”, a mai spus Sergiu Gansca.

Mio va lansa in curand un nou GPS, echipat cu tastatura, procesor NVIDIA Tegra pentru redarea continutului HD si Windows CE 6.0.

Compania Mio Technology a vandut anul trecut 30.000 de echipamente GPS, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Estimarile pentru acest an prevad mentinerea numarului de unitati vandute, in conditiile in care piata specializata va fi caracterizata de stagnare sau usoara crestere spre sfarsitul anului.

Mio Technology a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari.

Urmărește Daily Business pe Google News