Din cei noua ani experienta, Laura Samson a lucrat patru ani in pozitii de management al unor companii renumite din industria IT.
„Pentru mine este o provocare sa conduc activitatile Mio la nivel local, business-ul de dispozitive GPS fiind diferit fata de cel IT, datorita dinamicii puternice de la an la an si evolutiei mult mai bune la nivel regional. In Romania, rata de penetrare a echipamentelor GPS este destul de mica si, prin urmare, estimam o crestere puternica a pietei pentru anul acesta si indeosebi pentru anul viitor. In conditiile cresterii competitiei, vom depune toate eforturile necesare pentru ca Mio sa isi mentina cota de piata”, a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology Romania.
Compania estimeaza ca are in Romania o cota de piata de circa 50%-60%, conform declaratiilor anterioare ale oficialilor Mio.
Compania a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud. Mio Technology are peste 1.500 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 47 de tari. In prezent, Mio Technology este lider in vanzarile de dispozitive GPS in Europa Centrala si de Est si numarul trei la nivel mondial.