Rulajul consemnat in
2012 de companie a fost sustinut in special de cresterea
portofoliului la peste 6.000 de clienti la nivel national, pentru
care a derulat numeroase programe de fidelizare.
Potrivit
reprezentantilor companiei afacerile din 2012 au inregistrat in lei o
crestere de aproximativ 4,4%, comparativ cu nivelul din 2011, in timp
ce rulajul exprimat in euro a inregistrat o crestere de 1,9%, din
cauza evolutiei cursului de schimb valutar, care s-a
depreciat in cea de-a doua parte a anului trecut.
“In 2012, am inregistrat o crestere a
portofoliului de clienti, un rol important avandu-l programele de
discount-uri si fidelizare a partenerilor. In plus, fata de 2011, am
introdus in portofoliul nostru doua categorii de produse din gama
FMCG, respectiv guma de mestecat si tigari, care se pliau pe nevoile
clientilor nostri, motiv pentru care am reusit sa depasim cifra de
afaceri inregistrata in 2011”, a explicat Ramona Szenasi, manager
E-charge din cadrul Mobile Distribution.
„Piata de distributie de produse
prepaid a ramas in linii mari la nivelul anului 2011, inregistrând o
scadere pe segmentul de cartele de reincarcare cu 14%, datorata in
principal ofertelor si gratuitatilor oferite de cei trei operatori de
telefonie mobila”, a mai precizat reprezentantul Mobile
Distribution.
Evolutia pietei locale de profil in 2012 a fost
sustinuta in schimb de cresterea cu 35% a vanzarilor si activarii
pachetelor cu numar inclus.
In ceea ce priveste valoarea
reincarcarilor din 2012 realizate de Mobile Distribution, aceasta s-a
mentinut la o medie de 5,25 euro pentru o incarcare, peste 75% dintre
incarcarile de cartele valorice realizate anul trecut fiind in
valoare de 5 euro.
In prezent, Mobile
Distribution colaboreaza cu peste 6.000 de clienti la nivel national,
iar pentru 2013, compania isi propune majorarea portofoliului de
clienti cu 50%. in plus, reprezentantii companiei estimeaza pentru
acest an si cresterea cu 20% a cifrei de afaceri pe segmentul de
reincarcari electronice, prin distribuirea de terminale speciale de
incarcare electronica in reteaua proprie de parteneri.