Parteneriatul ofera
consumatorilor posibilitatea de a schimba numerar in moneda
electronica, pentru a face plati pe Internet.
Ukash opereaza pe
mai multe segmente de piata, precum cele de cumparaturi online,
carduri cadou, divertisment si poate fi utilizat pentru a plati
direct pe mii de site-uri la nivel mondial.
Valoarea tranzactiilor online din
Romania a crescut cu 24% in 2011, ajungand la 158,9 milioane de euro,
ceea ce releva o semnificativa crestere a pietei. Totusi,
consumatorii din Romania sunt inca reticenti cu privire la utilizarea
cardurilor de credit sau debit atunci cand fac tranzactii pe
Internet.
Un procent estimativ de 75% din platile
realizate online sunt efectuate prin metode alternative platilor
prin card.
Ukash este
reglementat de FSA (Financial Services Authority) si ofera
consumatorilor posibilitatea de a efectua plati pe Internet in
numerar, fara ca acestia sa dezvaluie informatii financiare
personale.
Pentru a realiza o
plata la unul din miile de magazine online din intreaga lume ce
accepta Ukash ca metoda de plata, consumatorii trebuie doar sa
introduca codul Ukash format din 19 caractere, cod ce se regaseste pe
fiecare chitanta emisa de terminalul PayPoint.
In Romania, PayPoint
si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub
brand propriu in august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti
prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite
sectoare. In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara
peste 7.000 de terminale iar compania are incheiate contracte cu 59
de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al
utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 48 sunt
contracte pentru servicii de colectare plati.
Compania proceseaza
anual peste 660 milioane de tranzactii in valoare de peste 12
miliarde de lire sterline pentru peste 6.000 de clienti – furnizori
si comercianti.