„Într-o
piața atât de dinamică și într-o continuă creștere cum este cea a
dispozitivelor inteligente, căutăm pentru Vector Watch parteneri ce
ne pot susține în îndeplinirea obiectivului de a deveni ceasul
inteligent preferat atât de români, cât și de întreaga regiune”,
menționează Rareș Florea, Director Comercial pentru Europa Centrală și
de Est a Vector Watch.
În prezent, Vector Watch
se găseste deja în oferta comercială a eMAG, Flanco, Altex, Media
Galaxy, Evomag.ro, F64.ro, CEL.ro, PC Garage.ro și Vexio.ro.
În zilele următoare,
și magazine precum elefant.ro, Arsis și Whatchshop.ro vor
adăuga în lista produselor comercializate ceasul inteligent cu o autonomie a
bateriei de 30 de zile.
Prin parteneriatul cu NOD, Vector Watch își va
accelara dezvoltarea la nivel național, țintind pentru o creștere de până la
zece ori a volumelor tranzacționate până la sfârșitul anului 2016. Prețul pentru achiziția unui
ceas variează între 1.350 și 2.200 lei.
„Piața de wearables
este una dintre cele mai dinamice în acest moment, smartwatch-urile fiind în
topul preferințelor segmentului de public tânăr și activ, după smartphone-uri.
Ne dezvoltăm constant portofoliul cu branduri noi și inovatoare, Vector Watch
este un astfel de brand și, prin acest parteneriat, va ajunge mai aproape de
clienți, cu prezență în toate marile magazine din România,” a declarant Oana Barbu, Chief Commercial Officer Network
One Distribution.
Lansată în 2014, Vector
Watch este o companie internațională de tehnologie, cu birouri în Londra,
Silicon Valley, Amsterdam, Hong Kong și București. Compania a dezvoltat un
sistem de operare propriu bazat pe un consum efficient de energie, oferind
dispozitivelor inteligente o automonie de 30 zile, fără precedent pe această
piață.