„Estimam ca nivelul cotei noastre de piata pe plan global va depasi estimarile actuale de 36%”, a declarat Urpo Karjalainen, vicepresedintele grupului.
Printre modelele lansate se numara Nokia 6267, un telefon cu abilitati multimedia ce foloseste tehnologie 3G, ce va fi comercializat cu aproximativ 240 euro. Nokia 3500 Classic beneficiaza de caracteristici traditionale si va costa aproximativ 135 euro, iar modelul Nokia 6121 clasic, un telefon cu abilitati de navigare mai rapida pe internet, cu optiuni de download, se va vinde la pretul de 260 euro.
Prin lansarea acestor modele, compania incearca sa acopere mai bine segmentul telefoanelor mobile de nivel mediu, ce pot fi cumparate la sume cuprinse intre 150-250 euro. Grupul Nokia domina autoritar segmentul telefoanelor cu pret redus, in ultimii ani fiind in scadere vanzarile pe nisa mobilelor cu pret mediu de comercializare.
Urpo Karjalainen a declarat ca lansarea acestor trei modele va ridica pana la 26 numarul total al telefoanelor mobile noi lansate de Nokia in 2007.
Nokia a mai anuntat ca a cazut de acord cu grupul malaezian MiTV Corporation privind introducerea pe piata locala a serviciilor de transmisii TV comerciale prin mobil in a doua jumatate a anului 2007.
Nokia a lansat deja mai multe servicii de acest tip in anumite regiuni din Asia Pacific, precum Singapore, India, Filipine, Australia, Noua Zeelanda, Sri Lanka, Indonezia si Taiwan.
In Europa si America de Nord, grupul finlandez a realizat mai multe teste pentru introducerea tehnologiei DVB-H (Digital Video Broadcast).