Cercul utilizatorilor de smartphone-urilor se largeste din ce in ce mai mult si incepe sa includa, pe langa entuziasti software, si persoane care isi exprima personalitatea prin mobilele pe care le detin. Elemente fizice precum marime, culoare si forma incep sa cantareasca din ce in ce mai mult in ochii consumatorilor, spune Marko Ahtisaari, director de strategie al companiei.
Marti, compania a prezentat patru noi smartphone-uri cu care compania spera sa castige cota de piata pe un segment unde concureaza cu jucatori precum Apple, Research in Motion, Samsung sau LG.
Ahtisaari, care detine aceasta pozitie de un an, a ajuns in cadrul companiei in plin proces de design al noilor telefoane, N8, E7, C6 si C7.
Telefoanele, care ruleaza un upgrade al Symbian, are cateva avantaje in fata concurentului Apple iPhone, cum ar fi faptul ca permite mai multe customizari, cum ar fi short-cut-uri, spune Ahtisaari.
Totodata acesta spune ca platforma Symbian isi va modifica, in timp, design-ul.