UPC Romania a pierdut in trimestrul al treilea 40.100 de clienti (5%) pe segmentul de cablu analog, in timp ce numarul utilizatorilor de cablu digital a crescut cu 23.300 (12%) pana la 202.900 de utilizatori.
Rezultatele sunt explicate, in parte, si pe procesul de migrare a clientilor la televizunea analogica catre platforma digitala.
Baza de clienti pe segmentul de acces la Internet a crescut cu 5.700 pana la 256.400 de clienti la sfarsitul lunii septembrie, cu 14% mai mult comparativ cu T3 2008.
Totodata, la serviciile de telefonie furnizate de operator sunt abonati 144.500 de clienti, in crestere cu 2% fata de iunie 2009.
Conform datelor ANCOM, UPC detine 44% din totalul numerelor portate, adica 22.582 de numere.
La o luna dupa lansarea HD TV pe piata din Romania, UPC a semnat peste 3.000 de contracte, astfel ca 14% din clientii noi au optat pentru televiziunea de inalta definitie. 8% dintre clientii care au optat pentru HD au migrat de la serviciul de televiziune analogica si 78% de la televiziunea digitala standard sau cu DVR.