UPC Romania a pierdut 206.000 clienti pe segmentul de cablu analog, pe cand pe segmentul de cablu digital a crescut cu 201,8%, la 147.300 de utilizatori. Baza de clienti pe segmentul de acces la Internet a ajuns la 245.300 clienti la sfarsitul lunii martie. Totodata, la serviciile de telefonie furnizate de operator sunt abonati 131.300 de clienti, in crestere cu 17% fata de luna martie 2008.
„Majoritatea pierderilor de clienti au venit din Olanda, Ungaria si Republica Ceha, pe fondul intensificarii concurentei. Totusi, s-au observat imbunatatiri in operatiunile noastre din Romania in primul trimestru, care au ramas la acelasi nivel dupa trei trimestre de pierderi semnificative”, se precizeaza in raportul Liberty Global.
Numarul de abonati ai operatorului pe piata romaneasca a scazut cu 5,5% in 2008, la 1,263 milioane, potrivit datelor anuntate de companie in luna februarie. Operatorul avea la finele anului trecut 124.000 de abonati pe serviciile de telefonie fixa si 237.300 de utilizatori ai serviciilor de internet.
Principalii concurenti ai UPC Romania pe piata locala de cablu sunt RCS&RDS si Romtelecom.