- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Orange a lansat un serviciu de asistenta online

15 Jul, 17:13 • Redactia DailyBusiness
Orange Romania a anuntat joi lansarea serviciului de asistenta online care ofera clientilor sai informatii utile despre serviciile si produsele companiei prin intermediul sectiunii interactive de intrebari si raspunsuri, al tutorialelor, softurilor si manualelor de utilizare pentru telefoanele mobile.
Orange a lansat un serviciu de asistenta online

Vizitatorii site-ului orange.ro/asistenta pot adresa intrebari expertilor Orange sau celorlalti utilizatori, pot vota raspunsurile primite si pot contribui ei insisi cu raspunsuri privind serviciile si produsele pe care le utilizeaza. O echipa dedicata din cadrul departamentului de relatii cu clientii raspunde direct intrebarilor adresate de utilizatori prin aceasta platforma de comunicare.

Serviciul de asistenta online a fost dezvoltat pornind de la intrebarile frecvente ale clientilor Orange si vine in completarea canalelor de comunicare existente.

Potrivit companiei, intrebarile si situatiile particulare ale clientilor vor fi tratate in continuare, in conditii de confidentialitate, la serviciul clienti (prin apel la 411 pentru abonati sau la 444 pentru clientii Orange PrePay) si prin intermediul sectiunii de contact de pe siteul operatorului telecom.

„Vom continua sa dezvoltam si mai mult aceasta directie de comunicare online, sa interactionam cu clientii nostri oriunde sunt ei, fie ca este vorba despre site-ul nostru, retelele sociale, forumuri sau blog-uri”, a declarat Robert Anghel, online product manager Orange Romania.

Orange, parte a grupului Orange-France Telecom, avea 10,809 milioane de clienti si venituri de 237 milioane de euro in primul trimestru al anului 2010.

Urmărește Daily Business pe Google News