Anuntul vine in aceeasi zi in care Vodafone Romania a anuntat achizitia pachetului majoritar de actiuni al retailerului GSM Proton, unul dintre partenerii traditionali ai Orange.
Oficialii Orange Romania au declarat pentru DailyBusiness ca parteneriatul este incheiat pe un termen lung si ca Orange nu a achizitionat actiuni in cadrul retailerului GSM. Say devine astfel retailer exclusiv al produselor Orange Romania.
Magazinele Say se afla in special in galerii comerciale si mall-uri.
„In conditiile unei piete aflate in dezvoltare rapida, prin acest parteneriat, Orange Romania isi continua strategia de a extinde reteaua de distributie cu parteneri atent selectati”, a declarat Thierry Millet, director comercial Orange Romania.
In prezent, reteaua de distributie a Orange Romania cuprinde 77 de magazine proprii si circa 1.000 de magazine partenere.
„Vedem acest parteneriat ca pe unul strategic care ne deschide noi perspective de piata atat din punctul de vedere al segmentelor aditionale de clienti cat si al noilor abordari de business. Apoi, deloc de neglijat este faptul ca vom beneficia de expertiza si puterea liderului pe piata telecom din Romania”, a declarat la randul sau Mihai Motora, director general MCS Communications.
Orange Romania este lider pe piata autohtona, cu 10 mil. de clienti anuntati la 10 martie 2008.
La sfarsitul anului 2007, Orange Romania, parte a grupului France Telecom, a avut venituri de 1,234 miliarde de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Pentru 2008, MCS si-a propus sa ajunga la circa 200 de magazine, atat prin crestere organica, cat si prin achizitii.