Sub simbolul Delfinului se regasesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Clientii pot alege dintre cele 8 variante de abonamente Delfin, cu preturi intre 4 euro si 60 de euro. De exemplu, abonamentul Delfin 8 include 400 de minute in retea si 100 de minute nationale, totul cu 8 euro lunar.
Abonamentele Pantera cuprind toata gama de servicii – voce, mesaje scrise si internet mobil – si sunt dedicate celor mereu in miscare, interesati de performanta, dornici sa foloseasca la maximum functiile telefonului. Abonamentele Pantera sunt disponibile in 6 variante si au preturi cuprinse intre 8 si 80 de euro.
De exemplu, clientii cu abonamentul Pantera 12 primesc 600 de minute in retea si 120 de minute nationale, 600 de mesaje scrise in retea, acces nelimitat in portalul pentru mobil Orange World si trafic pentru navigare pe internet atat de pe telefon cat si de pe computer, totul cu 12 euro lunar.
Abonamentul Fluture se adreseaza clientilor care au nevoie de un control cat mai bun al costurilor si care sunt atrasi de ofertele PrePay, dar isi doresc in acelasi timp beneficiile unui abonament. Pe langa 100 de minute in retea si 5 MB pentru acces la internet, cu 9 euro lunar, abonamentul Fluture ofera acces la optiunile PrePay. Clientii isi pot realimenta oricand contul prin modalitatile de reincarcare specifice cartelei PrePay si primesc bonusuri la reincarcare.
Abonamentele Delfin, Pantera si Fluture pot fi cumparate din Orange shop, din magazinele partenerilor si direct de pe internet, din magazinul online Orange.
In oferta comerciala Orange vor ramane abonamentul de 3 euro, abonamentele dedicate iPhone si abonamentul de familie.
Lansarea noului portofoliu de abonamente este sustinuta de o campanie integrata de comunicare.
Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing si continua cu executii pentru promovarea noilor abonamente la TV, in presa scrisa, online, outdoor si in magazinele Orange. Titlul campaniei este „Ce forma au dorintele tale”.
Campania TV pentru Orange Romania este adaptata de agentia Publicis dupa o campanie realizata de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV, filmat in Buenos Aires, surprinde multimea de baloane care invadeaza orasul si care reprezinta noile abonamente Orange sub forma celor trei simboluri: Delfin, Pantera si Fluture.
Post-productia a fost realizata in Romania si a vizat in special integrarea in spot a Fluturelui, un simbol specific ofertei locale.
Din portalul pentru mobil Orange World clientii pot descarca gratuit wallpapere cu cele 3 simboluri cu care isi pot personaliza telefonul mobil.
In cadrul campaniei de teasing, cu doua zile inainte de lansarea noilor abonamente, trecatorii din Parcul Herastrau si din Parcul Copiilor au avut ocazia sa urce in baloane cu aer cald, imprimate cu cele 3 simboluri, si sa vada orasul de la inaltime. In acelasi timp, figurine gonflabile, inalte de 7 metri, in forma de Delfin, Pantera si Fluture, au putut fi vazute de trecatori in mai multe locuri publice din Bucuresti: Parcul Tineretului, Piata Victoriei, Piata Unirii, Academia Militara, Piata Delfin si Piata Sudului.
O alta componenta a campaniei de teasing este jocul online cu premii zilnice Balloon Cup, disponibil la adresa www.ballooncup.ro, care poate fi jucat pana la data de 6 octombrie.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,35 mil. clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 186 de milioane de clienti pe cinci continente.
Veniturile Orange Romania in prima jumatate a acestui an au depasit o jumatate de miliard de euro, dintre care 267 milioane de euro au fost obtinute in trimestrul al doilea. Orange a dezvoltat o retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 104 de magazine si aproximativ 1.000 de magazine partenere in toata tara.