Astfel, abonamentul Pinguin de 9 euro permite alegerea a doua numere favorite, cel de 12 euro – trei numere, abonamentul de 15 euro – patru numere, iar cel de 20 de euro – cinci numere favorite.
De asemenea, in functie de abonamentul Pinguin ales, clientii primesc intre 400 si 1.100 de minute in retea pentru apeluri catre alte numere decat cele din grupul favorit si intre 100 si 200 minute pentru apeluri catre alte retele nationale.
„Lansarea celui de-al patrulea plan tarifar in portofoliul de abonamente face parte din strategia care sta la baza conceptului de segmentare a ofertelor”, a declarat Bianca Bardas, consumer marketing manager-postpay Orange Romania.
Portofoliul Orange mai cuprinde abonamentul Delfin – axat pe serviciile de voce, abonamentul Pantera – voce, mesaje scrise si internet mobil, si abonamentul Fluture – oferte prepay.
Afacerile operatorului telecom Orange Romania au scazut in trimestrul trei fiscal cu 22,9% fata de aceeasi perioada a anului precedent, pana la 269 mil. euro, si cu 18,1% pe primele 9 luni din 2009, pana la 800 mil. euro.
Orange Romania avea la sfarsitul trimestrul al treile 10,69 mil. clienti.
Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone si Cosmote.