„Pe langa numerele gratuite 411, 456 si 444, Orange a dezvoltat, la cererea clientilor, un numar scurt taxabil per apel, fara meniu interactiv, 401, accesibil abonatilor. Totodata, serviciile de noapte, 22.00-7.00, precum si serviciile cu valoare adaugata, informatii/ setari telefoane, catre toate numerele Orange au devenit taxabile per apel (65 eurocenti/ apel, conform site-ului companiei – n.r.). Numarul gratuit de urgenta pentru anuntarea furtului telefonului este in continuare disponibil 24 de ore gratuit”, au declarat oficialii Orange Romania.
Compania a introdus totodata si o taxa de 65 eurocenti per apel, valabila pentru clientii prepay care suna de mai mult de doua ori pe luna la serviciul de relatii cu clientii 444. Taxa se aplica per apel, incepand cu al treilea apel pe luna in curs. Anterior, clientii prepay puteau suna gratuit de maximum 6 ori pe luna la serviciul de relatii cu clientii, dupa care accesul le era restrictionat pana la finalul lunii, conform reprezentantilor serviciului de relatii cu clientii al companiei.
Modificarile au devenit valabile incepand cu data de 1 aprilie.
Vodafone Romania, principalul concurent al Orange pe piata locala, a lansat de asemenea, la inceputul acestei luni, serviciul de relatii cu clientii contra-cost prin care clientii pot intra mai repede in legatura cu un operator din call-center, ocolind meniul interactiv care este obligatoriu in cazul serviciului gratuit. Noul serviciu este disponibil la numarul *555 si se taxeaza cu 39 de eurocenti per apel. Serviciul functioneaza de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar in weekend in intervalul 8:00-18:00.
Numarul gratuit Vodafone *222 va continua sa functioneze, cu unele modificari. In timpul saptamanii, serviciul va fi disponibil in intervalul 8:00-22:00, programul incheindu-se cu o ora mai devreme decat in prezent, iar in weekend programul se incheie cu 5 ore mai devreme, serviciul functionand in intervalul 8:00-18:00, potrivit operatorului.
Veniturile Orange Romania au scazut cu 14,1% in primul trimestru al acestui an, la 264 milioane de euro, comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar baza de clienti a scazut cu 237.000 in primul trimestru fata de sfarsitul lui 2008, la 10,11 milioane.
Principalul sau concurent, Vodafone Romania, a avut la sfarsitul lunii martie 9,58 milioane de clienti.