Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de
abonați, cu o creștere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului
trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări și actualizări ale aplicației
a ajuns 1,8 milioane, în creștere cu 11% față de sfârșitul lui 2015.
În trimestrul întâi din 2016, traficul de internet pe
mobil s-a dublat față de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G
a crescut de 4 ori în aceeași perioadă, această evoluție fiind susținută
și de vânzările de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeași perioadă a
anului trecut.
Peste 60% dintre clienți au optat acum pentru o tabletă 4G.
Numărul de clienți care folosesc serviciul Apel 4G a avut o evoluție foarte
bună, datorită calității superioare a apelului. Astfel, față de media zilnică
din ultima perioadă a anului trecut s-a înregistrat în 2016 o creștere de 76%
a clienților care folosesc Apelul 4G.
În primul trimestru s-au vândut cu 30% mai multe
smartphone-uri decât în aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că
ponderea clienților care preferă să achiziționeze telefoane inteligente a
crescut de la jumătate, la peste 75% în 2016. În ceea ce privește ponderea
telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute, la sfârșit de Q1 2016, 75%
erau dispozitive compatibile 4G, față de Q1 2015 când ponderea
telefoanelor 4G era de 50%.
În prezent, rețeaua Orange oferă acces la internet mobil
la viteze 4G pentru 72,1% din populația totală și 96,2% din populația
urbană a României. Acoperirea 4G+ este în continuă creștere, cu 13 orașe în
prezent și, în martie, am lansat demo-ul de triple carrier, pentru viteze de
download de până la 375 Mbps, în 4 magazine de tip smart stores din București,
Iași și Cluj.