„Aceste cartele erau impartite in magazine. De o saptamana campania din magazine s-a oprit si se impart pe strada”, a spus una dintre tinerele care imparteau cartele Orange in centrul vechi al Capitalei, vineri seara.
Oficialii companiei, contactati de DailyBusiness.ro, nu au oferit alte detalii despre aceasta campanie.
Cartelele au un credit initial de 4 euro, prin care se activeaza optiunea „2.000 de minute si 2.000 de sms in retea”, care in mod normal necesita un credit de 5 euro. Din a doua luna, clientul trebuie sa reincarce cu 5 euro pentru a beneficia de aceasta optiune, urmand sa primeasca in plus si un bonus de 100 de minute nationale.
Spre deosebire de alte cartele cadou, in promotia Orange s-a renuntat la necesitatea unei reincarcari initiale realizate de potentialul client pentru activarea cartelei SIM. Cartela SIM este activata printr-un sms gratuit, iar in cateva minute potentialul client Orange poate deja sa utilizeze minutele oferite in retea.
Pe langa cele 2.000 de minute de care clientul beneficiaza fara a fi nevoit sa reincarce, cei care reincarca cu 10 euro in 30 de zile de la activarea cartelei au posibilitatea de a participa la o tombola cu 60 de premii a cate 1.200 euroo si 3 Dacia Duster.
Oferirea unor cartele PrePay gratuit clientilor nu este o noutate in mixul de marketing si promovare al operatorilor telecom, insa de obicei acestea sunt oferite in magazine si nu impartite pe strada. In 2010, insa, deplasarea efectiva a companiilor catre client devine un „must have”, mai ales in conditiile scaderii continue a puterii de cumparare.
In plus, in contextul cresterii competitiei in domeniul telecom, operatorii trebuie sa fie din ce in ce mai inventivi in lupta pentru atragerea clientilor, mai ales in conditiile in care ofertele acestora seamana din ce in ce mai mult intre ele. Spre exemplu, in zona de PrePay, atat Cosmote, cat si Orange si Vodafone ofera mii de minute in retea, mii de SMS-uri in retea si bineinteles ceva mai putine minute nationale, diferentele dintre oferte fiind doar de detaliu.