„Ne asteptam ca proiectul sa contribuie la cresterea gradului de motivare a angajatilor si a partenerilor, prin implicarea lor intr-un program personalizat de dezvoltare profesionala.” a declarat Andreea Patrascu, Training & Organisational Development Manager Orange Romania.
Programul se va desfasura anual, pe trei nivele de dezvoltare profesionala (junior, specialist, expert) si pe trei arii de invatare (cunostinte, abilitati specifice, experienta clientilor). La final, in urma unei evaluari, cursantii vor primi o certificare recunoscuta in cadrul grupului France Telecom-Orange. Certificarea se reinnoieste anual.
Academia de Vanzari presupune, printre altele, cursuri, schimburi de experienta, discutii de grup moderate si concursuri, care se vor desfasura intr-un centru de pregatire si un magazin „laborator”.
Inscrierea in program se face printr-un sistem online de Learning Management, iar participarea la cursuri se face in timpul orelor de lucru.
Academia de Vanzari face parte dintr-un proiect international dezvoltat de catre grupul France Telecom-Orange in 11 tari.