Google AdWords este un program de publicitate care functioneaza pentru orice tip de companie. Modelul pay-per-click permite agentilor de publicitate sa plateasca doar atunci cand potentialii clienti sunt interesati de anunturile lor si dau click pe ele. Mai mult, acestia isi pot alege limita maxima de plata pentru un click si isi pot controla consumul zilnic.
„Suntem incantati ca, prin parteneriatul cu Google, putem oferi antreprenorilor mai multa vizibilitate si valoare cu serviciile de comunicare Orange. Consumatorii se documenteaza si cumpara din ce in ce mai mult online, de aceea este esential ca fiecare companie sa fie cat mai prezenta in acest mediu. Clientii nostri business au acum ocazia sa testeze gratuit AdWords si sa se initieze in utilizarea unor metode de optimizare a prezentei online, precum search engine marketing”, a declarat Andreea Belenes, online manager Orange Romania.
„Ne incanta parteneriatul cu Orange pentru ca ne dorim ca toate companiile din Romania sa beneficieze de Internet la maxima capacitate pentru a-si impulsiona vanzarile si a-si mari numarul de clienti online”, a declarat Marion Gamel, Head of Marketing, New Markets of Europe, Google.
In urma cu cateva luni, Google a trimis prin posta mai multe cupoane anumitor companii selectionate special, prin care acestea puteau folosi Google AdWords in limita a 200 de lei.