Numarul planurilor tarifare se reduce de la sapte la cinci – Start, My Time, My Group, My Orange si Music. Apelurile pentru destinatia nationala favorita se ridica la 8 centi, in timp ce apelurile in interiorul retelei costa 10 centi/minut.
Clientii cu vechime in retea isi pot alege un numar din retea cu care pot vorbi cu 1 cent/minut oricand.
La reincarcarea contului PrePay cu valoarea minima de 4 euro, clientii Orange primesc 10% din valoarea reincarcata, conform oficialilor companiei.
„Prin rearanjarea intregului portofoliu de produse PrePay ne-am propus sa atingem doua obiective: sa simplificam planurile tarifare si sa oferim preturi mai bune. Aceste schimbari sunt in conformitate cu noua viziune de brand ‘together we can do more'”, a spus Ana Niculae – consumer division manager.
Astfel, Orange Prepay lanseaza cu aceasta ocazie si o noua platforma de comunicare conceputa de catre agentia Publicis Conseil, Paris.
Noile produse PrePay pot fi achizitionate si din magazinul on-line Orange Web Shop, unde gasesc pachete PrePay, credit, telefoane, accesorii si materiale promotionale.
Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone Romania, Cosmote, Zapp sau RCS&RDS si Romtelecom.