- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Orange Romania simplifica portofoliul de produse PrePay

17 Nov, 13:37 • Redactia DailyBusiness
Operatorul telecom Orange Romania a anuntat luni ca simplifica portofoliul de produse PrePay astfel incat incepand din aceasta luna compania va reduce numarul de planuri tarifare si va simplifica tarifele si schemele de bonificatie.
Orange Romania simplifica portofoliul de produse PrePay

Numarul planurilor tarifare se reduce de la sapte la cinci – Start, My Time, My Group, My Orange si Music. Apelurile pentru destinatia nationala favorita se ridica la 8 centi, in timp ce apelurile in interiorul retelei costa 10 centi/minut.

Clientii cu vechime in retea isi pot alege un numar din retea cu care pot vorbi cu 1 cent/minut oricand.

La reincarcarea contului PrePay cu valoarea minima de 4 euro, clientii Orange primesc 10% din valoarea reincarcata, conform oficialilor companiei.

„Prin rearanjarea intregului portofoliu de produse PrePay ne-am propus sa atingem doua obiective: sa simplificam planurile tarifare si sa oferim preturi mai bune. Aceste schimbari sunt in conformitate cu noua viziune de brand ‘together we can do more'”, a spus Ana Niculae – consumer division manager.

Astfel, Orange Prepay lanseaza cu aceasta ocazie si o noua platforma de comunicare conceputa de catre agentia Publicis Conseil, Paris.

Noile produse PrePay pot fi achizitionate si din magazinul on-line Orange Web Shop, unde gasesc pachete PrePay, credit, telefoane, accesorii si materiale promotionale.

Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone Romania, Cosmote, Zapp sau RCS&RDS si Romtelecom.

Urmărește Daily Business pe Google News