Magazinele care nu vor indeplini standardele de franciza pot insa continua sa activeze ca si pana acum, cu conditia sa isi indeplineasca target-urile de performanta agreate prin contract cu Orange.
Orange vinde prin aproximativ 1.000 de magazine, din care 102 proprii. Conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca magazinele mici si mijlocii pentru a deveni francizate Orange sunt, printre altele, 3 ani de experienta in domeniu si rezultate finaciare bune, au declarat reprezentantii Orange.
Operatorul isi va dezvolta si in continuare reteaua de distributie prin magazine proprii, magazine in regim de franciza si pe baza parteneriatelor cu marile lanturi de retail Euro GSM, Fonomat si Say.
„Programul de franciza a fost construit pentru a creste eficienta retelei de distributie Orange in ceea ce priveste vanzarile, activitatea operationala si eforturile de marketing”, precizeaza anuntul Orange.
Magazinele francizate vor purta numele „Orange store” si vor beneficia de un concept nou de design care va integra functionalitatile specifice retailului telecom modern, conform operatorului.