In continuare s-au clasat produsele electronice mici precum telefoane, MP3 playere, carduri de memorie, cu 9% din total, si cadourile (flori, cosmetice, bijuterii, felicitari) cu 6%.
Fata de luna decembrie a anului trecut, in perioada sarbatorii Valentine’s Day (15 ianuarie – 15 februarie), numarul tranzactiilor a crescut cu 45%.
Oficialii ePayment nu au precizat valoarea tranzactiilor derulate de companie, insa au spus ca aceasta a crescut cu 1500% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Valoarea medie a unei tranzactii a fost de 72 de euro, au spus pentru DailyBusiness oficialii ePayment.
„Apetitul deja in crestere al romanilor pentru achizitii pe Internet a fost incurajat de ofertele promotionale de Sf. Valentin care anul acesta au intrat si in strategia de marketing a magazinelor online”, a spus Dragos Stanescu, director de marketing si vanzari la ePayment.
„Unul din avantajele cumparaturilor online este pretul mai mic decat in magazinele traditionale, iar promotiile le fac si mai atractive”, a adaugat Stanescu.
In Statele Unite, vanzarile online in magazinele specializate de cadouri au crescut cu 22% in saptamanile care au precedat Valentine’s Day, fata de valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut. Potrivit unui raport realizat de comScore Networks, cele mai cautate produse au fost florile, felicitarile, cosmeticele si parfumurile, bijuteriile si ceasurile, cumuland vanzari de 907 milioane dolari, fata de 743 milioane dolari in 2006.
ePayment este o companie a grupului de firme Gecad. Solutia de plata online ePayment este implementata in aproximativ 500 de magazine online, din care circa 200 realizeaza tranzactii in mod curent, conform oficialilor companiei.
In total, in Romania exista circa 1.200 de magazine online, insa doar circa jumatate ofera optiunea de plata prin card.