Compania nu a
precizat care este valoarea contractului.
Neymar Jr. va aparea
in noile campanii de publicitate pentru solutiile B2B ce vor rula in
193 de tari si regiuni, incepand cu 22 iulie 2013.
In martie 2010
Panasonic devenea prima companie japoneza care incheia un contract de
publicitate cu Neymar Jr. pentru campaniile de publicitate din
Brazilia. In aprilie 2011 compania si Neymar Jr. au semnat un
contract global pe o perioada de doi ani, Neymar Jr. devenind astfel
prima persoana publica folosita in campaniile de promovare, inclusiv
pe perioada Jocurilor Olimpice de la Londra. In anticiparea Jocurilor
Olimpice de la Rio din 2016, a fost semnat un contract pe o perioada
de patru ani, din aprilie 2013 pana in martie 2017, iar Neymar Jr. va
fi ambasador global al companiei in activitatile de promovare si de
publicitate a solutiilor B2C si B2B pentru JO de la Rio, pentru
activitatile CSR, incluzand activitatile eco pentru generatiile
viitoare, dar si altele.
In plus fata de
campaniile de publicitate si vanzari B2C cu focus pe echipamentele
audio-video, Panasonic va lansa proactiv incepand cu 22 iulie o
campanie de publicitate globala cu Neymar Jr. destinata solutiilor de
business B2B, incluzand sistemele de stocare a energiilor si solutii
de mobilitate. Panasonic va lansa de asemenea si un website special
si o platforma de social media intitulata „Panasonic x Neymar Jr”,
ce-l va sustine pe Neymar Jr. si va oferi cele mai noi informatii
despre jucator, inclusiv un proiect special pentru fani ce vor putea
folosi cele mai noi ilustratii cu Neymar Jr.
Pe website-uri vor fi adaugate si
informatii despre produsele Panasonic B2B si B2B.
Panasonic
Corporation a raportat pentru anul incheiat la 31 martie 2012,
vanzari de 7,3 trilioane de yeni.