Reprezentantii companiei producatoare de echipamente electronice spera ca noua gama lansata recent, 10 camere foto Lumix, sa participe la realizarea acestei tinte.
Bogdan Gheorghiu, managerul de marketing al Panasonic Romania, anticipeaza ca in anul financiar care se va incheia la sfarsitul lunii martie 2008, compania ar putea inregistra o crestere cantitativa cu 125% a vanzarilor de camere foto, fata de perioada similara a anului trecut., conform NewsIn.
„Anticipam pentru acest an o depasire a vanzarilor de aparate foto cu circa 125%. Este mai mult decat dublu fata de ceea ce ne propusesem ca target initiat, circa 62%”, a spus Gheorghiu.
Reprezentantul Panasonic sustine ca pentru anul fiscal care va incepe in aprilie 2008 si se va finaliza la sfarsitul lui martie 2009, compania vizeaza cresterea vanzarilor pe acest segment cu circa 50 de procente, la peste 60.000 de unitati.
Potrivit acestuia, aparatele profesionale comercializate reprezinta doar 1% din vanzarile de camere foto Panasonic.
Totodata, managerul de marketing al Panasonic Romania mai spune ca vanzarea camerelor foto are o pondere de 11,3% in cifra de afaceri a companiei. Cea mai mare pondere, 43%, este detinuta de plasme si LCD-uri.
Reprezentantii Panasonic au declarat ca in anul financiar aprilie 2007 – martie 2008, mizeaza pe o cifra de afaceri de 50 milioane euro si tintesc locul intai la vanzarile de camere foto in Romania.
Cifra de afaceri a Panasonic Romania pentru anul financiar incheiat la 31 martie 2007 a depasit cu 2,31%, estimarile de 45 milioane de euro, ajungand la 46,043 milioane de euro.
10 noi camere foto Lumix ar putea ajuta Panasonic Romania sa isi atinga tintele de vanzari
Panasonic a lansat recent o noua gama de 10 camere foto Lumix, care au ca element de noutate modulul Intelligent Auto, ce permite o mai buna stabilizare a imaginii. Toate noile modele dispun de motorul de procesare a imaginii Venus Engine IV.
Dezvoltat sa ridice nivelul de calitate a imaginii, acest sistem ofera o procesare de semnal imbunatatita si o reducere a zgomotului superioara comparativ cu variantele anterioare, iar la majoritatea modelelor rezolutia a fost marita la 10 megapixeli.
Compania Panasonic Romania a fost infiintata in 1991,
Panasaonic face parte din concernul Matsushita Electric Industrial cu sediul la Osaka, Japonia. Actiunile companiei Matsushita sunt listate la bursele din Tokyo, Osaka, Nagoya, New York, Euronext Amsterdam si Frankfurt.
In prezent, Matsushita Electric Industrial trece printr-un proces de rebranding, prin care va prelua numele celei mai cunoscute marci ale sale, Panasonic, pentru a-si spori recunoasterea la nivel mondial, conform oficialilor companiei, citati de presa internationala.
„In Romania, procesul de rebranding nu va avea nici un efect deorece corporatia este prezenta sub numele de Panasonic Romania”, a declarat Alexandru Mina, advertising & communication coordinator pentru Panasonic Romania.
Compania japoneza, numarul unu in lume in productia de televizoare cu plasma, urmareste sa-si sporeasca vanzarile cu 5% sau mai mult in anul fiscal ce incepe pe 1 aprilie, investind 800 milioane de euro in constructia unei fabrici de cipuri in Japonia.
Concurentii Panasonic Romania pe piata camerelor de fotografiat sunt Canon, Sony Romania sau Nikon.