Compania vizeaza lansarea unei retele de circa 6.000 puncte de prezenta pana la finalul anului viitor, oferind servicii de plata pentru companii nationale si regionale emitente de facturi (utilitati, telefonie mobila, servicii).
Piata electronica de plata a facturilor s-a ridicat anul trecut la 5,8 mld. euro, conform datelor companiei. Reprezentantii PayUp au mai spus ca 40% dintre utilizatorii romani de servicii de telefonie mobila pre-platite folosesc reincarcarea electronica, iar dintre acestia, cei mai multi (32%) fac reincarcarea in supermarket, in timp ce 31% merg la sediile operatorilor.
PayUp vizeaza mai multe orase mari din Romania, printre care Bucuresti, Craiova, Timisoara, Constanta, Oradea, precum si incheierea de parteneriate cu banci pentru oferirea de servicii financiare la costuri reduse.
Compania are sediul central in Olanda si mai este prezenta pe pietele din Polonia, Serbia, Portugalia, Spania si Romania.
Compania functioneaza pe piata locala sub numele PayUp Rom SA, iar country manager este Pedro Sarmento Gouveia.