„Nu cred ca fluctuatiile economice vor influenta negativ evolutia companiilor de plati electronice din Romania, ci s-ar putea sa se intample chiar invers. Clientii telecom vor opta din ce in ce mai mult pentru cartele prepay in locul abonamentelor, pentru ca asa vor putea controla mai bine costurile. Din ceea ce am observat, consider ca indiferent de e criza sau nu, romanii nu vor renunta la doua lucruri: a cumpara mancare multa si a vorbi la telefon”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Pedro Gouveia.
PayUp a intrat in Romania in luna iulie a acestui an, in prezent compania avand puncte de reincarcare in circa 300 de locatii din supermaket-uri sau magazine mici.
„Pana in prezent nu am derulat afaceri semnificative in Romania, 2009 fiind anul in care ne vom extinde puternic. Vrem ca pana la finele anului viitor sa avem deschise 3.000 de puncte unde clientii prepay sa-si poata reincarca cartelele. Ca buget de investitii pana in 2010 avem alocata aceeasi suma anuntata anterior, de 6 mil. euro”, a mai spus Gouveia.
Principalul concurent al PayUp in Romania este PayZone.