In 2007, compania a inregistrat venituri de 95 mil. euro.
Philips Romania a inregistrat o crestere de 300% a afacerilor pe divizia Philips HealthCare, 25% pentru produsele electrocasnice si 70% pentru produsele electronice.
Philips s-a reorganizat in trei noi domenii de activitate care integreaza diviziile anterioare -Consumer Electronic(CE) si Domestic Appliances and Personal Care (DAP). Astfel, incepand din anul 2008, Philips este reprezentat in Romania prin Philips Lifestyle (produse electronice si electrocasnice) , Philips Healthcare (aparatura medicala) si Philips Lighting (surse si corpuri de iluminat).
Compania Philips Romania detinea la finele lui 2007 59% din piata aparatelor de bucatarie, fiind lider de piata atat pe segmentul aspiratoarelor (26%) si a fiarelor de calcat (35%), conform estimarilor proprii.
Pe piata aparatelor de ingrijire persoanala, Philips Romania detine 77% din segmentul aparatelor de barbierit, 41% din cea a produselor pentru coafoare (uscatoare, placi sau stylere) si 64% din piata aparatelor de tuns.
In domeniul produselor electronice, Philips este al treilea jucator pe piata LCD-urilor si sistemelor Home Cinema si lider pe piata DVD-urilor. Principalii competitori ai companiei pe aceste segmente sunt Panasonic Romania, Sony Romania si LG Romania.
Vanzarile de televizoare cu ecran plat au crescut cu 117% fata de 2006, vanzarile monitoarelor LCD au crescut cu 20%, sistemele home cinemacu 50%, solutiile de entertainment cu 60% in timp ce accesoriile au inregistrat o crestere cu 50%. Cresterea cea mai mare, de 300%, a inregistrat-o un produs relativ nou pe piata, photo frame, care este o rama foto digitala care permite stocarea si afisarea mai multor fotografii in format digital.
La nivel mondial, pana in 2010 Philips estimeaza ca va atinge o marja a profitului operational de 10%, dublu fata de valoarea din 2007, conform oficialilor companiei.
Principalii concurenti ai Philips pe piata autohtona sunt Braun, LG, Panasonic sau Sony.