Potrivit reprezentantilor Flamingo, cresterea se datoreaza schimbarii comportamentului de consum al romanilor, tendintei acestora de a achizitiona camere foto digitale cu functii variate, pe fondul reducerilor de pret practicate de retaileri.
„Datorita aparitiei pe piata a unor oferte foarte variate pe segmentul camerelor foto digitale, am constatat ca romanii se orienteaza tot mai mult spre modelele cu functii multiple in procesul de achizitie. Acestea fac trecerea spre cele semi-profesionale si profesionale, fiind, in acelasi timp, mai accesibile ca pret. Ne asteptam ca, in 2008, segmentul camerelor foto digitale sa continue trendul ascendent al vanzarilor, printr-o crestere de aproximativ 35%”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Grupul Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, a inregistrat o crestere a vanzarilor de camere foto digitale de aproximativ 50% in primele patru luni ale lui 2008, comparativ cu aceeasi perioada a lui 2007.
In aceasta perioada, camerele foto digitale vandute de Flamingo International au reprezentat 8% din totalul vanzarilor inregistrate de companie. Pana la finele lui 2008, reprezentantii companiei estimeaza ca vor inregistra un numar de 40.000 unitati vandute.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice.