Ponderea in vanzarile auto a persoanelor cu varste
intre 18 si 34 de ani a scazut la 11% in aprilie 2012, de la 17% in aprilie
2007, inaintea recesiunii si crizei financiare, potrivit datelor R.L. Polk
& Co.
Compania de consultanta
Deloitte LLP a tras recent concluzia ca „4G bate V-8” in cazul celor
80 de milioane de americani nascuti in perioada 1981-2001, cu referire la cel
mai rapid standard de conectare mobila la Internet, respectiv motorul cu opt
cilindri in „V”, un simbol al automobilismului american.
„O masina este un simbol al libertatii. Insa spre deosebire de trecut exista mult mai multe moduri prin care un exponent al actualei generatii tinere poate obtine aceasta libertate”, comenteaza Alexander Edwards, presedinte al diviziei auto la compania de consultanta Strategic Vision din San Diego.
Dan Luria, economist la Michigan Manufacturing Technology Center, considera ca salariile mai mici platite tinerilor si preferinta acestora pentru gadget-uri in defavoarea automobilelor ar putea limita vanzarile auto din SUA la 15 milioane unitati pe an, relateaza Mediafax.